Se spune ca seful unui trib de indieni, nestiind cum sa- i determine pe acestia sa nu mai leneveasca si sa bea, le spune in timpul unei adunari ca iarna urmatoare va fi o iarna geroasa si ca ar fi bine sa stranga cat mai multe lemne pentru a face fata gerului. Dupa zile in sir in care toti au adunat lemne, seful tribului se gandeste sa sune la meteorologie si sa se intereseze cum va fi iarna urmatoare. Spre surprinderea lui, acestia ii raspund ca va fi o iarna deosebit de geroasa. La intrebarea "De ce?", cei de la meteorologie ii spun: "Pentru ca indienii fac mari provizii de lemne".

Gandurile pe care le voi posta aici, sunt pur si simplu acte de creatie,
"incercari ale geniului", regasiri in urma multelor parasiri; iar din acest motiv imi doresc ca interpretarea pe care fiecare dintre voi o veti da, sa fie una "normala", fara prea multe presupuneri si "concluzii". 
Desi voi scrie multe randuri bazandu- ma pe un suport al realitatii, vor fi totusi si randuri in care doar imaginatia imi va fi raspunzatoare.
Va doresc,

"Lectura placuta"!




Despre mine

Fotografia mea
Lucrurile pe care le- as avea de scris despre mine sunt atat de multe incat as fi plictisitoare scriidu- le; iar nestiind unde sa ma opresc as esua inainte de a incepe. De aceea las ca ceea ce voi posta sa vorbeasca "despre mine".

marți, 1 noiembrie 2011

Cand nu stii ce... ceri...



(Rugaciunea unui barbat...)

"Doamne eu merg la serviciu in fiecare zi si muncesc 8 ore pe zi in timp ce sotia mea sta fara nici o grija acasa.
Vreau ca si ea sa stie prin ce trec eu zilnic, asa ca, Te rog, permite-mi sa facem schimb pt o zi.
Amin!"

Dumnezeu, in minunata Sa intelepciune, i-a indeplinit dorinta.
Dimineata urmatoare, destul de sigur pe sine, barbatul se trezi in pielea sotiei sale.
S-a ridicat, a gatit micul dejun pentru partenerul sau de viata, a trezit copiii, le-a pregatit hainele, le-a servit micul dejun, le-a facut pachetele pt scoala, i-a dus la
scoala, a venit repede acasa, a adunat toate hainele si a dus hainele la spalat, s-a dus la banca, s-a dus la cumparaturi si din nou acasa ca sa lase cumparaturile; apoi a plecat sa plateasca cheltuielile lunare.
Revenita acasa a curatat cutia pisicii si a imbaiat cainele.
Era deja ora 13.
A facut paturile, si a adunat alte rufe.
A aspirat in toata casa, a sters praful si a spalat bucataria..
A fugit apoi la scoala dupa copiii cu care, pe drum, a intrat in discutii contradictorii.
Acasa a pregatit din nou laptele si biscuitii si s-a ocupat de ei cat si-au facut temele.
Apoi si-a instalat masa de calcat si a inceput sa calce uitandu-se cu coada ochiului la TV.
La ora 16:30 a inceput sa curete cartofii si sa spele legumele pt salata.
A gatit carnea de vita si a pregatit mancarea de cina.
Dupa cina, din nou, a spalat toata bucataria, vasele, a adunat din nou toate hainele, a facut baie copiilor si i-a pregatit pt culcare.
La ora 9 era deja extenuata datorita treburilor din timpul zilei, dar pentru ea ziua nu se terminase inca…
Era asteptata in pat de sotul sau pentru a face dragoste.
Lucru pe care l-a facut cu brio, fara ca sa aiba plangeri din partea partenerului.

A doua zi barbatul s-a trezit si imediat a venit in genunchi inaintea lui Dumnezeu si I-a zis:
" Doamne, nu stiu la ce m-am gandit cand am cerut sa fiu in pielea sotiei mele…
Am gresit asa de mult sa o invidiez pe sotia mea crezand ca sta degeaba acasa toata ziua…
Te rog, te rog mult, dar te rog, fa schimbarea la loc cum eram!
Amin!"

Dumnezeu, in infinita Sa intelepciune i-a replicat:
"Fiule, cred ca ai invatat o lectie buna si bucuros as face schimbarea inapoi…dar vezi tu…va trebui sa astepti 9 luni…
Noaptea trecuta tocmai ai ramas insarcinat si va trebui sa si nasti….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Morala:
Ai grija ce te rogi caci... e posibil sa se implineasca!!!
Daca nu stii ce sa ceri mai bine nu cere!!!!
E posibil sa nu poti duce ceea ce vei primi!

:)


(de la altii....)

Niciun comentariu: