Se spune ca seful unui trib de indieni, nestiind cum sa- i determine pe acestia sa nu mai leneveasca si sa bea, le spune in timpul unei adunari ca iarna urmatoare va fi o iarna geroasa si ca ar fi bine sa stranga cat mai multe lemne pentru a face fata gerului. Dupa zile in sir in care toti au adunat lemne, seful tribului se gandeste sa sune la meteorologie si sa se intereseze cum va fi iarna urmatoare. Spre surprinderea lui, acestia ii raspund ca va fi o iarna deosebit de geroasa. La intrebarea "De ce?", cei de la meteorologie ii spun: "Pentru ca indienii fac mari provizii de lemne".

Gandurile pe care le voi posta aici, sunt pur si simplu acte de creatie,
"incercari ale geniului", regasiri in urma multelor parasiri; iar din acest motiv imi doresc ca interpretarea pe care fiecare dintre voi o veti da, sa fie una "normala", fara prea multe presupuneri si "concluzii". 
Desi voi scrie multe randuri bazandu- ma pe un suport al realitatii, vor fi totusi si randuri in care doar imaginatia imi va fi raspunzatoare.
Va doresc,

"Lectura placuta"!




Despre mine

Fotografia mea
Lucrurile pe care le- as avea de scris despre mine sunt atat de multe incat as fi plictisitoare scriidu- le; iar nestiind unde sa ma opresc as esua inainte de a incepe. De aceea las ca ceea ce voi posta sa vorbeasca "despre mine".

duminică, 9 octombrie 2011

Din prea putin...

Astept sa vina vara, primavara sau toamna!
.............................................
Mi-e dor de viata si mi-e dor de soare...
Am nevoie de timp si de caldura...
Ma simt prea goala intr-o lume in care in fiecare zi se cere sa dai...
Cine va umple toate inimile in care singuratatea, nelinistea, nemultumirea, teama si suferinta par nesfarsite?
Cine va ridica un nou pod peste prapastia dintre inimi?
.............................................
Ma simt lipsita de orice fel de inspiratie.
Parca, cineva a venit, intr-un moment in care fiinta mea nu veghea si mi-a arungat in ograda... monotonie si ceata.

Scriu, citesc si rad...

Scriu ce-mi dicteaza plictiseala; citesc ce scriu altii si ... rad.
Rad caci vad adesea jumatatea plina a paharului si uit de cealalata care se cere a fi plina.

Sunt aiurita stazi si mi-e gandul hai-hui

E ciudat!

Niciun comentariu: