Se spune ca seful unui trib de indieni, nestiind cum sa- i determine pe acestia sa nu mai leneveasca si sa bea, le spune in timpul unei adunari ca iarna urmatoare va fi o iarna geroasa si ca ar fi bine sa stranga cat mai multe lemne pentru a face fata gerului. Dupa zile in sir in care toti au adunat lemne, seful tribului se gandeste sa sune la meteorologie si sa se intereseze cum va fi iarna urmatoare. Spre surprinderea lui, acestia ii raspund ca va fi o iarna deosebit de geroasa. La intrebarea "De ce?", cei de la meteorologie ii spun: "Pentru ca indienii fac mari provizii de lemne".

Gandurile pe care le voi posta aici, sunt pur si simplu acte de creatie,
"incercari ale geniului", regasiri in urma multelor parasiri; iar din acest motiv imi doresc ca interpretarea pe care fiecare dintre voi o veti da, sa fie una "normala", fara prea multe presupuneri si "concluzii". 
Desi voi scrie multe randuri bazandu- ma pe un suport al realitatii, vor fi totusi si randuri in care doar imaginatia imi va fi raspunzatoare.
Va doresc,

"Lectura placuta"!




Despre mine

Fotografia mea
Lucrurile pe care le- as avea de scris despre mine sunt atat de multe incat as fi plictisitoare scriidu- le; iar nestiind unde sa ma opresc as esua inainte de a incepe. De aceea las ca ceea ce voi posta sa vorbeasca "despre mine".

joi, 11 februarie 2010

pentru ca stiu...



In seara aceasta am promis ca voi scrie despre A.C.D., si  pentru ca-i  stiu nerabdarea de a descoperi ce- mi mai trece prin minte, ma gandesc sa-mi tin promisiunea.
Insa ceva mai tarziu.
Cred ca ar fi normal sa ma explic putin.
Mi-am amintit ca scriu de doua zile dar ca nu am dat nicio explicatie cu privire la "faptul ca scriu".
Simt "nevoia" sa dau.

Daca exista cineva care se intreaba de ce scriu (desi ma indoiesc ca ar exista), ii raspund simplu: pentru ca imi place sa scriu. Nu stiu daca ma si pricep dar scriu. Scrisul nu este si singurul lucru care imi place. Am o multime de lucruri care imi plac, pe care le iubesc si despre care as vorbi si as scrie pana as epuiza toate materialele pe care poti nota ceva. Chiar de asa simt si stiu ca as fi "in stare", totusi nu ma "incumet" la a face manifest aceasta putinta de a exprima.
Mi-a ramas ratiunea.
Nu este doar iubirea lucrurilor fara o filtrare a lor si plus de asta nu este normal doar sa scrii; sunt atat de multe scrieri care la randul lor asteapta sa fie citite.
Vreau sa-mi gasesc timp si pentru ele...
Sunt anumite momente in care scriu si imi dau seama ca mi-e greu sa ma opresc, mi-e greu sa-mi gasesc o masura in cuvinte iar atunci  tresar la gandul ca as putea scrie mai mult decat citesc.
Mi-e teama ca as putea trai intr-un astfel de timp.
Vreau sa fiu "salvata" inainte de a pune scriitura stapanire pe mine.

Ma intorc la A.C.D.
 Sunt genul de persoana care stie sa vada
dincolo de ceea ce se arata.
Imi plac oamenii.
Imi place sa-i descopar si sa-i ascult.
Imi place sa le simt reactiile chiar inainte ca acestea sa se vada.
Imi place sa-i surprind si sa ma las surprinsa de ei.
Imi place simplul fapt ca "sunt".
Desi ma regasesc in scris, si scriu adesea pentru si despre mine, totusi vreau ca aici sa scriu despre si pentru ceilalti.
Voi scrie despre suferintele si bucuriile lor, despre esecurile si realizarile lor, despre temeri, frustrari, visuri si neimpliniri.
Vreau sa scriu despre felul meu de a vedea oamenii.
"Personajul" pe care l-am ales pentru seara aceasta este diferit mult de majoritatea dintre noi.
Face parte din acele persoane care nu sunt sau nu par afectate de ceea ce se intampla in jur.
Au o lume proprie in care traiesc, iar aceasta lume va fi guvernata mereu de pace, rabdare, o gandire ce te va ingheta daca nu-i vei raspunde pe masura, o vointa puternica si curajul de a-si implini cautarea... 
E greu sa stai in fata unor astfel de persoane, fara un simt al realitatii, dezvoltat.  
Imi place sa-i intalnesc in "felul lor propriu de manifestare".
Sunt grozavi.
Au insa un cusur.
Stiu, toti avem.
Dar vreau sa scriu despre al lor.
Gandirea la rece, pe care o folosesc aproape intotdeauna si felul transant de a o argumenta, ii face putin "accesibili" celorlalti.  Trebuie sa-i cunosti si sa traiesti alaturi de ei pentru a ti-i face prieteni si a le intelege simtirile...
As mai avea de adaugat, dar stiu ca mai sunt inca multe categorii despre care vreau sa scriu...
Asa ca, in cazul in care nu am plictisit deja, ma voi opri inainte de a se intampla aceasta.

P.S.
Nu aveam in plan sa scriu ce am scris.
Vroiam sa scriu o poveste...care ar fi placut multora, in mod sigur.
O voi scrie insa intr-o alta zi...







Un comentariu:

Unknown spunea...

Ce inseamana " a inplini"?

ca eu am auzit doar de " a implini" :D

Oricum felicitari pt blog. Tine -o tot asa! ;)